• Log in
  • 0

    Geen producten in je winkelmand.

In deze cursus ga ik je stap voor stap helpen met het starten van een carrière als professional organizer! We doen dit met heel veel online lessen en een reader die meer dan 180 pagina’s aan info bevat die je nu maar ook in de toekomst zal helpen met alles wat jij nodig hebt om stap voor stap aan je carrière als professional organizer te beginnen.

Bekijk hieronder de complete cursusfolder.
Je kunt deze ook downloaden of in een groot scherm openen. Hierin zie je een uitgebreide omschrijving per les (wat ga je allemaal leren?) + de complete inhoud van de reader.

Organizen bestaat uit veel meer dan alleen het gedeelte van organizen en opruimen. Om jou hierbij te helpen (en veel tijd én stress te besparen) zijn er speciale themalessen van A tot Z. Deze zijn afgestemd op alle situaties én ruimtes die je tegen kunt komen in het vak én die op dat moment aansluiten bij jouw wensen. Al deze lessen zijn zowel samen als los van elkaar te bekijken en vullen elkaar aan als dit nodig is.

Volg deze online lessen wanneer jij ze nodig hebt, of wanneer het onderwerp je aanspreekt, allemaal wanneer het jou uitkomt.

Onze reader én alle online lessen zijn voor altijd beschikbaar en zo vaak opnieuw te bekijken als jij wilt. Op deze manier kun je zelfs náást je bestaande baan gaan beginnen met organizen, want je bepaalt je eigen tempo.

Specifieke onderwerpen die van pas komen in je carrière als organizer komen aan bod zoals o.a;

We bespreken de psychologie achter organizen, type klanten, de combinatie van styling en organizen, alle ruimtes (inc. alle organizers die je nodig hebt voor álle ruimtes en in meer dan 20 categorieën), hoe te organizen op locatie, je bedrijf opzetten van A tot Z and way more!

Alle beginnersfouten die ik heb gemaakt deel ik met je, zodat jou dit niet overkomt!

Meteen de goede organizers, de benodigdheden die je echt nodig hebt voor jou als startende organizer, een opzet voor de intake, een plan om je bedrijf snel te starten (met meer dan 30 pagina’s aan informatie over de basisprincipes van het starten van een bedrijf) en heel veel verhalen uit de praktijk die je helpen om meteen je volle potentieel te benutten!

In meer dan 180 pagina’s en online lessen (+bijlagen) geef ik je alle tips, tricks en tools om snel te starten met je carrière

Zo bespaar je jezelf veel tijd en stress (en dus geld).

Met verdiepingsopdrachten

Deze helpen je om invulling te geven aan jouw carrière doelen en plannen; of je nou voor jezelf beter wil leren organizen of de nieuwe ByKoko wil worden, deze cursus geeft handvatten voor iedereen.

Je ontvang je een certificaat van ByKoko Academy

Je certificaat ontvang je na het bekijken van de online video’s en lessen, dit certificaat geeft aan dat je de cursus hebt gevolgd én met succes hebt afgerond. Je ontvangt dit certificaat automatisch in je email na het afronden van de cursus.

Geen toetsen of afstudeeropdrachten

Je doet het op jouw manier en in jouw tempo omdat organizen persoonlijk is! Met alle informatie die de cursus bevat heb je méér dan voldoende in huis om welk project dan ook met succes af te ronden en zonder stress jouw weg te vinden in de wereld van organizing.

Bekijk hieronder de complete inhoudsopgave van de reader. Dit is slechts een impressie; in de reader zitten ook nog ontzettend veel afbeeldingen; van alle organizers, schetsen, voorbeelden van projecten etc. Deze reader kan natuurlijk niet ter inzage geplaatst worden. Deze kun je meteen openen (bij les 1)  na het aanschaffen van de cursus. Alle vragen die je eventueel hebt kun je terug vinden onder het kopje FAQ.

 

INHOUDSOPGAVE READER

Voorwoord 4
Intro: wat is professional organizing 6
Verschil professional organizer/opruimcoach 6
Les 1: Waarom Organizing 10
Tijd = geld 12
Opgeruimd huis zorgt voor rust 13
(Psychische) Aandoeningen  14
Na ‘life-changing’ situaties 14
Bedrijfstechnisch 17
Starterpack 20
Verdiepingsopdracht 1 21
Les 2: Hoe begin je ieder project? I 22
Toelichting 11 stappen 24
Voorbeelden schetsen indeling 35
Les 3: Hoe begin je ieder project? II 40
Les 4: Keuken & Pantry 43
Les 5: Kleding & Accessoires 62
Les 6: Badkamer, Make-Up&Kaptafels 70
Les 7: Storage  79
Les 8: Kantoor, Werkplek & Papieren 87
Les 9: Baby- & Kinderkamers 96
Les 10: Schoenen 104
Les 11: Labels 110
Les 12: Organizen op locatie 114
Verdiepingsopdracht 2 124
Soorten klanten 126
ADHD/ADD 126
Depressie 127
Autisme 128
Burn-out 131
Verslavingen 132
Diverse klanttypes 135
Basisprincipes starten bedrijf 141
Het ondernemingsplan/ bedrijfsplan 141
Rechtsvorm kiezen 142
Bedrijfsnaam kiezen 146
Huisvesting 146
Verzekeringen 147
Idee beschrijven 148
Het marketingplan 149
Marktonderzoek 150
SWOT-analyse 151
Bedrijfsdoelstellingen 152
Marketingbeleid 153
Administratie bijhouden 155
Belasting 155
Facturen 157
Debiteuren 158
Algemene voorwaarden 158
Outro 160
Bijlage 1: Schema 11 stappen 162
Bijlage 2: Afvalscheiding containers 163
Bijlage 3: Milieustraat 164
Bijlage 4: Koelkast en vriezer 165
Bijlage 5: Organizen op kleur 167
Bijlage 6: Houdbaarheid make-up 168
Bijlage 7: Schoenen 169
Bijlage 8: DSM-5 Criteria Hoarding  170
Bijlage 9: Filmpje AMC – Hoarding 172
Bijlage 10: Aanvragen WMO 173
Bijlage 11:  Webinars KvK 174
Bijlage 12: Belastingdienst:tips & links 175
Bijlage 13: Regels  bedrijfsnaam 176
Bronvermelding 178

Over de instructeur

Profielfoto

Krystel Masuger

Geboren somewhere in the ‘ eighties’ in Veghel. Deelt haar georganiseerde huis met haar man en twee dochters. In Utrecht en Amsterdam (kunst-)geschiedenis en het amfi gestudeerd en later gaan wonen in Den Bosch. Terug verhuisd naar haar roots in het Brabantse Veghel in 2014 en bezig geweest met de complete verbouwing van hun woning. In het verleden als docent bijna 15 jaar les gegeven over geschiedenis op het voortgezet onderwijs. Kan niet leven zonder; verse bloemen van de markt in Den Bosch, cake en koekjes, Starbucks cappuccino, kaarsen, hip-hop, haar favoriete mensen, (zon-)vakanties,  kringloopwinkels, groene thee en bijna alle real housewives. Obsessed met kerst en alles wat erbij hoort, lijdt aan een schoenenverslaving en haar favoriete dag is zondag.  Bijna 10 jaar geleden begonnen jaren  als professional organizer omdat ze zelf, na een verhuizing en de geboorte van haar dochters, met veel te veel spullen zat en hier zó moe van werd, dat ze dacht; ‘hier moet een oplossing voor zijn‘. Zo kwam organizing op haar pad, toen nog iets totaal onbekends, maar inmiddels niet meer weg te denken uit de Nederlandse service industrie.

Bekijk meer cursussen van Krystel Masuger →

Inhoud

Introles Gratis 00:15:00
Les 1: Waarom organizing? + downloaden reader 00:38:00
Les 2: Hoe begin je ieder project, deel 1 00:40:00
Les 3: Hoe begin je ieder project, deel 2 00:00:00
Les 4: Keuken & Pantry 00:28:00
Les 5: Kleding & Accessoires 00:43:00
Les 6: Badkamer, make-up, kaptafels 00:22:00
Les 7: Storage 00:25:00
Les 8: Kantoor, werkplek & papieren 00:13:00
Les 9: Speelhoek, speelkamers, baby- & kinderkamers 00:22:00
Les 10: Schoenen 00:16:00
Les 11: Labels 00:14:00
Les 12: Organizen op locatie 00:44:00
© 2024 ByKoko Professional Organizing